Resan till Uruguay
Jag tänkte skriva ett inlägg om resan till Uruguay från Landvetter.
Själva resan gick oerhört smidigt. 
Vi var vid Landvetter runt 14.00 där vi skrev ut boarding pass och checkade in väskan som klara viktgränsen. Med på flygplatsen var min älskade Gaston, min älskade mamma, syster, mormor, pappa och hans bror. (alla älskade såklart) Jag lovar er det var fruktansvärt tufft. Jag ville inte åka. Inte alls. 
( sista kvällen tillsammans på ett år)  
Vi tog en sista fika på espressohouse där jag stressade alla och satt och smågrät.
Vi fick ta avsked framför rulltrappan upp till säkerhetskontrollen, och jag kände mig tommare än tommast. 

( mammas födelsedags middag men hon var så snygg på bilden så den fick vara med 💞)  Säkerhetskontrollen gick väldigt bra. Visst var jag väldigt stressad och jag tror många kollade ganska snett på mig då det tog lite tid. Men vad ska du göra när du gråter och ska packa ned massa saker i en väska.
Flyget som skulle lyft 15.50 lyfte dock inte fören klockan blev 16:30. När vi kom iväg gick dock allting väldigt bra.
 
Vi landade  i Paris 18:30 så det var väldigt gott om tid tills mitt plan mot Montevideo skulle lyfta.
 Så jag spenderade en del av tiden med att gå runt på flygplatsen som hade mer shopping än Nordstan i Göteborg.
 även playstation stationer för den uttråkade.

Vid gaten mötte jag senare upp en hel drös med utbytesstudenter, Dock skulle 90% av i Buenos Aires. Trots det var det fruktansvärt trevligt.
Några snapchat bilder från den 6 timmars långa väntan 
Boarding i Paris 
Boarding i Paris 
Me and my Dutch girl.  

Obligatorisk flygbild

Inflygning över Sydamerika 
Flygning över montevideo. Som vi förövrigt flög över först för att landa i Buenos Aires för att flyga tillbaka till montevideo 

På flygplatsen i Buenos Aires 
Vi var iprincip helt själva på planet till montevideo