Värdfamilj!
Imorse innan jobbet ropade mamma på mig och skrek " LISA KOM ". 
Hon visade mig ett mejl av Yfu Sverige med rubriken. 
Här är din värdfamilj i Uruguay.
 
Jag har alltså fått min värfamilj i uruguay
Den består av en Mamma en Pappa och en son på 9 år. 
De bor ca 1 timme ifrån montevideo som de besöker 1 gång i veckan i ett litet samhälle som heter Marindia. 
Samhället har ca 3500 invånare och gränsar till flera andra samhällen. 
Deras hus ska ligga precis vid stranden och familjen är väldigt spontan och tycker om att njuta av livet. 
Familjen har även tre hundar och ett landställe vid Rio Negro som de besöker årligen. 

Jag är så ofattbart lycklig och har skickat iväg ett kortare mejl innan jobbet. 
Jag ska ta och sätta mig och skriva ett långt mejl imorgon. 
Men det jag vet låter HELT FANTASTISKT. 

Abrasos Lisa 
( 13 dagar kvar.. YEY :D )