En vanlig dag.
Igår spenderades morgonen på tennisklubben där jag börjat spela tennis. 
Tennislektionen var faktiskt helt okej men den var lite seg, visst att jag inte spelat tennis mycket och har haft ett uppehåll ett bra tag, men just nu spelar jag med människor som aldrig har spelat tennis tidigare. 
Efter det så gick jag mot skolan för att delta på deras auktion, för resan till chile. Dock ska jag inte med på den men det var kul att träffa människor, vi åt sashas empanadas som var fyllda med ost och skinka. Även en bit chokladtårta slank ned. Det känns verkligen som dieten går uppåt här. 
här är atlantida's County club där jag spelar tennis. 
Vi spenderade ca 5 timmar på auktionen innan det var dags att åka hemåt. Dock var jag bara hemma i ca en timme då jag duschade och klådde på mig, innan jag satte mig på bussen påväg till atlantida.  I atlatida träffade jag på Alejandro och Fran. Vi begav oss hem till Alejandro där vi spelde Witcher 3 och GTA innan Franco och två andra killar anlände. ( ja jag är en dålig mnniska och minns inte namnet på de andra två killarna. ) 
NÅr de kom så ja, fortsatte vi spela. Inget interessantare. En sak som är väldigt kul med uruguay är att ALLA kan dansa. Det spelades nämligen musik samtidigt som vi spelade vilket slutade med att det ibland blev lite galen dans... 
Det var helt enkelt en uunderbar kväll. 
Atlantida, Tienda inglesa busshållplats.
Remate!  (auktion)
Remate! 
 
En selfie, Där jag ser väldigt trött ut.