Snapshots
Jo sorry för denna oaktiva blogg, men för att göra den lite roligare tänkte jag bertätta för er vad jag har gjort det senaste. 
Jag har hunnit med en hel del nämligen. Skolan börjar bli mer och mer hemtrevlig trots att jag fortfarande inte förstår jättemycket. Spanskan blir bättre och bättre, jag förstår när jag blir tilltalad och när personerna pratar Långsamt med varandra. Dock tycker min klass det är väldigt kul att använda sig av google translate...
Förövrig har jag spenderat mycket tid p
å / vid "maquina". Maquina är en glassbar som gör all glass för hand själv i butiken. Helt fantastisk glass. 
Jag har även hunnit med att g
å hela vägen till atlantida samt att hänga på stranden med underbara v¨nner och kolla på solnedgången och stjärnorna. 
 
Man kan ju inte låta bli att ta en selfie med en kaktus. 
Sand och hav en varm vinterdag i uruguay,
Trevliga vänner och en Alejandro som kommer bli sur om han ser att jag postade denna bilden ;)
Fran ( Fransisko)  Ale ( Alejandro som ligger ner)  Facu (facundo) och Cami ( Camilla)  
Ingången till La feria. Vilket var en marknad.
 
Ett hus som ser ut som en örn i Atlantida 
örnhuset igen från lite längre avstånd 
En kaka FYLLD med dulce de Leche.
Glass i stora lass, Limon y Oreo Alfajore
La feria / marknaden. 
 
Min nya bästis Lookie. En sköldpadda som jag fick av min värdfamilj. 
Solnedgång i Atlantida 
Solnedgången i Atlantida.