En vanlig dag i uruguay
Vad händer en vanlig Lördag i mitt liv? 
Inget särskillt för att vara ärlig. Jag sitter här i vardagsrummet och väntar på att tiden ska gå så att jag kan gå ut med mina vänner. Vi ska nämligen till la Petrolera ikväll där det är slutfest för året. Alla tjejer går in gratis innan halv 2.
Det Åar faktiskt ganska vanligt här. Tjejer får lov att gå in gratis på klubbar efterson klubben tjänar på det. Dock tycker jag att det skulle kunna vara tvärt om ibland. att killar får lov att gå in gratis. För att ha det lite jämnställt. 
I förrgår var jag i montevideo med en tjejkompis. Vi gick till en frisör där vi fixade håret innnan vi drog oss mot själva centrum där vi kollade runt i forever 21. Vi hälsade även på bokstäverna i montevideo för att ta en bild och låtsades att båda var svenska i ett superkännt hotell för att få lov att använda badrummet.