Tisdag dagen innan skolan
I tisdags begav jag mig först till montevideo, portones shopping för att köpa det sista inför skolstart!
Där mötte jag upp elise och joel för att umgås lite och prata lite svenska,
Jag fick med mig ett par nya converse hem och lite block att skriva.
Det var dock inte poängen med detta inlägg.
Jag ville Egentligen berätta om mina underbara vänner som jag fått här i uruguay.
När jag var i portones fick jag massa sms av mina vänner i en gruppchatt där de frågade mig om jag ville komma hem till pedro och fika! 
Jag begav mig alltså direkt från portones till Pedro hus där vi spenderade fyra timmar genom att spela datorspel, prata och äta kakor! 
Jag vill egentligen bra ge så oerhört mycket CRED!!! till Pedro, Fran och Alejandro 
För att ta upp mig så bra i deras vännskapskrets och för att alltid bjuda med mig på diverse saker och ting.