En Uruguayansk natt
Ja en Uruguayansk disco natt. 
Det är väldigt speciellt måste jag säga. Tanken var att vi bara skulle kolla på ett rockband men det är inte riktigt så det fungerar i Uruguay.
Vi lämnade huset vid ca nio för att åka till Jeanette och käka pizza. 
När vi kom dit fick jag reda på att vi skulle ut till krogen (?) där de skulle spela runt 1 tiden. 
Så runt 1 halv 2 så åkte vi vidare till atlantida. 

Bandet var väldigt bra och intressant. Det var verkligen full ögos och jag kan ju inte säga att jag smälte in med blont hår och blå ögon. Så under kvällen tror jag att jag skickade iväg ca 10 killar som försökte ragga. 
Jag har ju min älskling i Sverige 

Överlag så måste jag säga att klubbarna är galet häftigta i Uruguay. 

Vi kom inte hem fören klockan var 05.15 så idag ligger jag och degar i sängen.