hola guapa
Jag började precis ett inlägg men min kära telefon ville inte samarbeta. Så jag säger helt enkelt hej igen. Idag har det varit en väldigt händelserik dag. 
Dagen började med skola efter en långhelg som varade fre-ons. Välkommen till kaoset är vad det är. Mitt under vår biologilektion drabbades vi av värsta ovädret. Jag tyckte det blixtrade och dundrade kopiöst mycket men mina kära klasskamrater ryckte på axlarna och sa ¡hemos visto peores! Som betyder typ " vi har sett värre".


Efter detta kära oväder var det dags att bege sig mot el pinar och spanskalektionen som mestadels gick ut på att vi flummade omkring. 
Fruktansvärt kul var det i alla fall. När vi satt på spanska lektionen kom jag och Ella fram till att vi ville åka och shoppa. Så vi tog en buss till Costa urbana där vi spenderade tre timmar genom att gå och beundra allt. Jag måste även erkänna att jag fastnat för två par skor som finna där.. ( nej Lisa nej).  Jag hade även min Uruguayanska Subway debut = besvikelse 
Bilden är från tres kruses ( tror jag det heter) i montevideo.