Jag tror att det är klokt
Jag tror att det är klokt det här med en blogg. för här kan jag skriva till alla som vill läsa utan att behöva känna hemlängtan. 
Hur som hellst. Vad har hänt idag ?
Jo som alla vet är jag påväg till Uruguay. 
Just nu wsitter jag på flygplatsen i Paris där jag har träffat tre stycken tjejer som ska åka till Argentina. Så för tillfället känns det bättre. 
Nu är jag till och med taggad.
Förutom att hoppa på planet lyckades jag även att sopa golvet i mitt rum hemma eftersom att vi kommer flytta under året jag är borta och packa ihop allt utan övervikt. 
Som tidigare nämnt kommer packlistan här nedan med några bilder på slutet. 

Packlista Uruguay 2015/2016

2 par jeans
⦁ Levis jeans
⦁ Para mi Jeans
2 par Shorts
⦁ Färgade odd molly
⦁ Jeans shorts
Tre par klänningar ( kanske fyra)
⦁ Kort färgglad
⦁ Lång mönstrad
⦁ Vit klänning
⦁ Grå långklänning (?)
Tröjor/ t-shirts / toppar
⦁ Ljusblå Ajlajk
⦁ Blå mönstrad
⦁ Svart t-shirt
⦁ Grå t-shirt
⦁ Rosa mönstrad lång tunika
⦁ Svart delad på mitten
⦁ YFU
⦁ skoltröja
⦁ Gastons
Kjolar
⦁ Svart högmidjad

Underkläder
⦁ Bhar 3 st. Vit boxarrygg, grå och vit vanlig
⦁ Trosor.
⦁ Strumpor
Träningskläder
⦁ Träningsbyxor
⦁ Sportbh
Skor
⦁ Converse
⦁ Ballerina
⦁ Flippflopps
⦁ träningsskor
Koftor/jackor/ cardigans
⦁ Oxide grå tunn cardigan
⦁ Mountainhorse blå jacka
⦁ Swe kofta
⦁ Tindra Vit regnkappa
Övrigt
⦁ Handduk ( ? )
⦁ Bikini ( två svarta underdelae + två överdelar )
⦁ Sovkläder ( lila och blått set, gastons tröja?)

Hygienartiklar
⦁ Schampo, balsam och duschtvål ( minisize? )
⦁ Rakhyvel + nya rakblad
⦁ Smink ( försök begränsa dig lisa)
⦁ Sminkborttagning ( även denna i minisize )
⦁ Hårborste
⦁ Tofsar + hårspännen och dylik...
⦁ Neutrogena produkterna
⦁ Linser
⦁ Linsvätska
⦁ Tandborste
⦁ Tandkräm

Elektronik
⦁ Dator
⦁ Datorladdare
⦁ Mobil
⦁ Mobilladdare
⦁ Kompaktkameran
⦁ Kameraladdare
⦁ Extra minneskort till kameran

Underhållning
⦁ Rubix kub
⦁ it av Stephen King
⦁ Första game of thrones boken
⦁ Bilder på vänner samt familj

Smycken
⦁ Armband Lag sm
⦁ Klocka michael kors
⦁ Örhängen swarovski
⦁ Örhängen text norge
⦁ armband ekblad pappa
⦁ Armband kors mamma
⦁ Armband hjärtan
⦁ Armband pandora
⦁ Örhängen stora färger blommor och dylik.
Värdfamilj presenter
⦁ Pasta som ser ut som älgar
⦁ Älggodis
⦁ Smörknivar
⦁ Osthyvel
⦁ Och allt annat du köpt