Lördag den 22 Augusti.
Vad händer idag är frågan, min första riktiga helg i Uruguay, långhelg med för den delen. Skolan börjar nämligen på onsdag.
Jo idag har jag hunnit med en hel del.
Jag och min värdbror har varit ute på en cykeltur till Salinas, promenerat längst stranden och bara degat. Trots att det är vinter här är temperaturerna uppåt 22 grader vilket är helt fantastiskt.
Jag har även listat ut att jag ska se om jag kan börja träna Zumba, Tennis och börja springa. Det är ju aldrig dåligt väder här och det vore fruktansvärt kul.
Nu ska vi snart iväg till Las piedras och ströva runt medan värdmamman uträttar lite ärenden.
Samt ska jag tydligen iväg till en konsert ikväll av ett uruguayanskt rockband med vänner till min värdmamma. Så om jag förstått det rätt är det först konsert sen efter häng med pizza. Tur att jag ska försöka börja träna.

Jag måste dock ärlig erkänna att jag saknar det svenska livet.
Nu har jag varit här i 9 dagar. Bara några hundra kvar!