Jessica, Jessi, Cassi
Ni har ju fått höra om camilla, facundo och en hel drös med namn här och jag kände att det var dags att presentera en väldigt rolig vän till mig. 
Denna tjej pratade med mig den fösta dagen i skolan, då allt var kaos. Bara bra kaos men mycket namn. Det blev faktiskt nästan som hon försvann i mängden. Dock har hon alltid varit där och pratat med mig, och hon är en sådan människa som jag vet kommer ställa upp i alla lägen här i uruguay. . Hon går i humanistico och är ett år yngre än mig. Hennes engelska är fruktansvärt bra, Även om vi pratar spanska och engelska med varandra. 
Jag ville bara berätta att jag är fruktansvärt glad att ha lärt känna denna galna människan. 
 
Ustedes ha estado leyendo por Camilla, Facundo y un montón de nombres aqui, pero yo quiero presentar una amiga muy divertido de mí. Esta chica me habló el primer día en el liceo. Ella siempre ha estado ahí y siempre hablas conmigo. Ella es una persona que conozco se mantendrá en todas las posiciones aquí en Uruguay. ( uso Google translate por esta frase)  Ella está en Humanístico y es un año más joven que yo pero es todo igual. Y Su Inglés es muy bueno, Pero nosotro hablamos Español y Inglés ( casi todo en ingles). Sólo quería decirte que estoy muy feliz  de haber llegado a conocer esa chica loca. 
Bienvenida a mi Blog, CASSI!!  <3
-Muchas muchas gracias Amigaaa!! ) 
( perdon por el español, es horrible) 
somos las chicas mas lindas en todo el mundo. xD
 
 
 
Ni har ju fått läsa om camilla, facundo och en hel drös med namn här och jag kände att det var dags att presentera en väldigt rolig vän till mig. Denna tjej pratade med mig den fösta dagen i skolan, då allt var kaos. Bara bra kaos men mycket namn. Det blev faktiskt nästan som hon försvann i mängden. Dock har hon alltid varit där och pratat med mig, och hon är en sådan människa som jag vet kommer ställa upp i alla lägen här i uruguay. . Hon går i humanistico och är ett år yngre än mig. Hennes engelska är fruktansvärt bra, Även om vi pratar spanska och engelska med varandra. Jag ville bara berätta att jag är fruktansvärt glad att ha lärt känna denna galna människan. 
#1 - Frida

Härliga bilder!