La fiesta de Primavera, Dolores 9-11 oktober
La fiesta de Primavera är en Väldigt Väligt stor fest Här i uruguay, man firar alltså att våren kommer till landet. 
Våran Area rep bjöd med oss till dolores för att få Uppleva denna galenskap.
Det var helt enkelt tre dagar med fest. 
Vi Började Första dagen med en bussresa på fyra timmar upp till dolores. 

När vi kom fram gjorde vi egentligen inget mer än att Lasta av alla våra prylar och gå ut till festen. 
 
 
De va över 2000 personer, fullt med bilar som var dekorerade, Musik överallt, folk som hoppade på bildarna, dansade på kylskåp och det som hördes överallt var 
CUMBIA CUMBIA CUMBIA!
 
Vi kom hem runt klockan fyra på morgonen och runt kl 8 var vi iväg Nästa dag på en båttur mellan Uruguay och Argentina. Vi kunde se Argentina från båten utan några större problem. 
 
 Dolores Squad.
Jag, Pia ( min Area reps dotter) och Linde
En Trött och Dubbelhaks rik Selfie. 
En bild med Titeln, Jag vet inte vad som händer.
Sefietime, Que FEEEEOOO XD
 
min Holändska Cassandra och jaag 
- Liiiisssaaa ARIIBAAAA!!,
-QUE?  
-Cassandra is taking a selfie 
Uruguayansk flagga med Argentina i bakgrunden. 
En ytterst hemsk bild på en fruktansvärt trött lisa. 
Senare på dagen gick vi ut på festen igen, den fortsatte nämligen tills på måndag, men vi åkte hem söndag kväll. Vi gick ut frunt 5 tiden så de va mycket tidigare än dagen innan och temat var kasta färg.
( Dessa bilder kommer från olika vänner, då mina bilder försvan med min mobil som blev stulen under denna natt. )
Dock stannade  jag, Ella och Fabian, bara till ett sen satt vi uppe och pratade till 5 tiden på morgonen.
Söndag morgon var det dags för paraden som är en Highlight. Det är en parad som går genom hela Dolores. Skolorna bygger egna flottor efter teman och dansar genom gatorna i Dolores. 
Jag säger bara såhär, Kolla in flottarna. Vilket galet jobb, och de dansade så bra och synkat genom hela staden
 
Tema Leksaksland/ Leksaksaffär
På sista flotten i varje skola satt skolornas " Reina de Primavera" 
Vilket betyder ungefär, Vårdrottning.
 Tror detta är circus eller Leksaklandet 
Leksaksland 
 Dans, tema Monsters Inc
Mexico tema
Tema Mexico, Denna vagn Rörde även armar och ben...
Mexico dans
Mer Mexico dans
Ingen aning vilken flotta dessa tillhörde men jag tror de va djurflotten. 
Efter det begav v oss helt enkelt hem, dock höll vi på att missa bussen hem för att vi pratade så mycket.