när jag ligger här och bekymrar mig över att jag gått upp i vikt #utbytesstudent
Hur har denna dagen varit då kan man undra? 
Bra, Fantastisk, underbar? Ja! 
Dagen började ganska långsamt, men ett uppvaknande och liggande i sängen och lyssna på vår trädgårdsmästare som bestämde ig för att klippa gräset klockan 8 på en söndagsmorgon. Utmärkt. 
Hur som helst tog jag mig upp ur sängen och begav mig till min värdfamilj, jag gjorde inget annat än att skära frukt i ca 2 timmar till en fruktsallad, innan jag gjorde ostsås till ravioli. Mycket kretsar runt mat här. 
Vid 4 tiden begav jag imig mot El pinar där jag mötte upp Kim, Belen, Mateo och Quincy för att bege oss mot stranden. 
Det var iprinsip hela min dag, har anpassat mig bra till den uruguayanska livsstilen må säga. 
Två stycken Instagram bilder, dock ej från idag.