Expo Parado
Torsdagen den 17 September åkte jag och de andra utbytesstudenterna från ciudad de la Costa in till montevideo för att möta upp voluntärer från Yfu och andra utbytesstudenter från runt om i uruguay. Tidigare i veckan fick vi nämligen ett mejl om expo parado i uruguay. Jag personlighen hade ingen aning om vad det var, men svarade att jag ville med. leer efter mottot, säg aldrig nej. Hur som hellst mötte vi upp de andra utbytesstudenterna i tres cruses i montevideo där vi sedan begav oss mot YFU kontoret i uruguay. 
Vi stannade där ca en timme innan vi tog bussen till Expo Parado. 
Expo parado var helt enkelt ett ställe med en hel del gauchos och djur. Riktigt så som jag föreställer mig uruguay för att vara ärlig. 
vi hade en helt fantastisk dag, jag fick träffa " mu Dutch girl" och de andra goa glada svenskarna. Vi hade supertrevligt. vi åt mackor med färsk oliolja, ruccola och skinka. Drack mängder med färskpressad juice och åt churros och sötsaker tills i höll på att dö. 

" Bildbomb utan specifik ordning"
Kossor
 
Elise och joel och Kor 
 
Me and my Dutch Girl. 
Expo Parado 
 
Me and my Dutch girl 
 
 
Utbytesstudenter, 
 
 
 
 
 
 
Vi måste stå här och posa, vi är utbytesstudenter... 
Asado, Tyspiskt Uruguayanskt 
Alltså, bilden strålar av lycka typ. Galet rolig dag!! 
its time for another Selfie 
 
Söta som socker
Tävlingområdet 
Fantastisk god juice, Frutilla y Anana
Vem är snyggast ?;)
Visa ko.
Selfieee.
Kändisko
Så söta, jag dör. 
Getter
Mini Get 
S
så sööööt. 
kor
mer kor...
ser man hur rädd jag är? XD
slår ad om att kon tröttnade på oss xd
Typicall Uruguay
Jamen, en traktor.. 
Traktooor
Madrid är ju nästan sverige...