Första skoldagen andra Terminen
Första skoldagen, Andra och sista terminen! 
Tänkte lägga in ett litet inlägg om den första skoldagen den andra terminen.
Jag kan bara börja med att säga att jag var så nervös. 
Dagen innan smsade jag Pedro som är min klasskompis för att berätta hur nervös jag är, och han sa åt mig att 
vi skulle samåka morgonen därpå jättetidigt. 
Så onsdag den andra mars begav jag och Pedro oss mot skolan med en tidig buss. 
Vi satt i bussen kvart över sju för att åka till skolan, vilket tar ca tio minuter. 
När vi väl kom fram var vi nästan ensama och vi satt mestadels i vårat gamla klassrum och pratade innan det började droppa in lite mer människor. 
När klockan slog åtta insåg vi att första lektionen var engelska vilket våran klass knapp har. Det är nämligen så att eleverna får lov att ta ett engelskaprov och alla som får fem eller högre slipper gå på engelskalektionerna. 
Så vi insåg alltså att vi hade två timmar håltimme, samt att läraren till lektionen efter inte var där vilket totalt innebar att vi hade fyra timmars håltimme. 
Vi spenderade dessa fyra timmar hos Sasha där vi spelade biljard och bara pratade och i kafeterian där vi satt och spelade olika spel.
Efter dessa fyra timmar hade två timmar av fysik där vi fick våran första läxa och så var dagen helt enkelt slut.
Jag var dock stolt över mig själv då jag faktiskt lyckades förså allt som sas under hela dagen.