Rio de Janeiro del 1, Arraial do cabo
Som några kanske vet så begav jag mig till Rio de Janerio med en av mina vänner här i Uruguay! 
Vi flög från uruguay den 16 februrari klockan sex på morgonen för att mellanlanda i Sao Paulo och sedan flyga vidare till Rio De janeiro!
Jag kan väll börja med att säga, flygresan gick jättebra! vi hade inte problem med något utan de uppgraderade oss till förstaklass och vi satt bekvämt. Vi flög med Gool som faktiskt hade god flygplansmat.
Vi landade i Rio och begav och bussterminalen för att ta en buss på 3 timmar till Arraial do Cabo. 
Vi bodde på ett "hotell" som hetter Pousada porto Praia ca 100 meter från en strand som hette Praia dos Anjos.
Jag tänkte spela in en video med lite videoklipp från resan, men här har ni lite bilder! 
Håll ut, video kommer!
Praia dos anjos
 
På väg bort mot en strand bakom kröken, Dos Prainhas 
p
Praia Do forno
Båttur runt om Arraial do cabo